Nová organizace,
dlouholeté zkušenosti...
O čem kurz je?
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba) a budeme tyto techniky procvičovat. Seznámíme se s potřebami klientů a s technikou přerámování, která s potřebami klientů cíleně pracuje. Budeme zkoumat a reflektovat hranice mezi námi a klienty, hranice naší profesní odpovědnosti, postoje ke klientům i vůči sobě. Budeme se věnovat také našim zdrojům a tomu, jak je můžeme v naší práci využít.
Základní údaje
Termín: dle domluvy
Místo konání: dle domluvy
Počet hodin: 8 hodin
Akreditace: MPSV
Číslo akreditace: A2024/1501-SP/PC/VP
Cena: 2 400 Kč
Stav: na objednání pro skupiny
Kontakt a dotazy: vzdelavani@taktem.cz; Jana Pánková - tel: 602 582 245
Lektoři: Jana Pánková, Alžběta Popelka
Podmínky absolvování
Taktem z.ú.
Sídlo a fakturační adresa:
Nezvalova 397/2, Lesná, 638 00 Brno
Kancelář a korespondenční adresa:
Výstavní 760/17, 603 00 Brno
Číslo účtu: 2402932440/2010
Datová schránka: mpvytde
E-mail: info@taktem.cz
IČO: 21773459