náročnÉ situace při práci s klientY


O čem kurz je?

V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba) a budeme tyto techniky procvičovat. Seznámíme se s potřebami klientů a s technikou přerámování, která s potřebami klientů cíleně pracuje. Budeme zkoumat a reflektovat hranice mezi námi a klienty, hranice naší profesní odpovědnosti, postoje ke klientům i vůči sobě. Budeme se věnovat také našim zdrojům a tomu, jak je můžeme v naší práci využít.

Základní údaje

Termín: dle domluvy

Místo konání: dle domluvy

Počet hodin: 8 hodin

Akreditace: MPSV

Číslo akreditace: A2024/1501-SP/PC/VP

Cena: 2 400 Kč

Stav: na objednání pro skupiny

Kontakt a dotazy: vzdelavani@taktem.cz; Jana Pánková - tel: 602 582 245

Lektoři: Jana Pánková, Alžběta Popelka

Objednat

Podmínky absolvování

  • Podmínkou absolvování je 100% docházka.

Taktem - v těžkých i lehkých dobách

Taktem z.ú.

Sídlo a fakturační adresa:

Nezvalova 397/2, Lesná, 638 00 Brno

Kancelář a korespondenční adresa:

Výstavní 760/17, 603 00 Brno

Číslo účtu: 2402932440/2010

Datová schránka: mpvytde

E-mail: info@taktem.cz

IČO: 21773459